
„Abychom rozproudili debatu o kvalitním bydlení, chceme v srpnu na profilu spustit facebookovou aplikaci, ve které budou mít uživatelé Facebooku možnost zařídit si svůj vlastní virtuální byt standardním i designovým vybavením. Výtvory pak bude možné sdílet s ostatními, ty nejlepší navíc oceníme,“ řekla Naděžda Ptáčková, ředitelka odboru Prodeje a marketingu Skanska Reality.
Skanska Reality na projektu spolupracovala s agenturou OMD, která již má s podobnými projekty bohaté zkušenosti. „Představit Skanska Reality jako developerskou společnost, a suše prezentovat jejich projekty, by na sociálních sítích nedávalo příliš smysl,“ říká Jan Edlman, Head of Digital Innovations z OMD. „Uživatelé sociálních sítí ocení na Facebooku Skanska Reality hlavně interakci, inspiraci a zábavu. Právě proto jsme uvítali klientův osvícený přístup a navrhli fanouškům předkládat především tipy pro příjemné bydlení a nové trendy v architektuře – prostě zajímavé příklady, jak si zpříjemnit vlastní domov. Chceme tak ukázat, že Skanska Reality je tou správnou volbou pro moderní bydlení“.
Projekty, které má developer ve svém portfoliu, jsou na Facebooku k dispozici formou aplikačních záložek – uživatelé zde mohou nalézt od virtuálních prohlídek, přes kontakty na makléře realitní kanceláře Skanska až po poradnu s „Tipy a trendy“. „Chceme ukázat, že kvalitní design se skrývá i v praktických a funkčních detailech běžně dostupného vybavení bytu,“ doplnila Naděžda Ptáčková. „Pevně věříme, že tento přístup fanoušci ocení a budou sobě, nám i ostatním zdrojem inspirace a zároveň pomohou tvořit hodnotný obsah pro všechny uživatele,“ dodala závěrem.
Přístup na facebookový profil najdete zde.