Skanska v České Republice
c

Skanska a Skanska Reality získaly mezinárodní titul Superbrands

Tisková zpráva 14.04.2014 10:15 CET

Společnosti Skanska a Skanska Reality byly oceněny ve dvou kategoriích soutěže pro nejvýznamnější značky působící v České republice. Nezávislé vyhodnocování značek Superbrands každoročně probíhá na devadesáti světových trzích. Skupina Skanska v České a Slovenské republice získala titul prví rok, společnost Skanska Reality se jím letos pyšní již po druhé.

titul Superbrands

Firmy se do soutěže nemohou samy přihlásit, jsou nominovány na základě databáze přibližně miliónu registrovaných obchodních značek, kterou pořadatelům každoročně poskytuje český patentový úřad.

U kategorie B2C následně probíhá spotřebitelský průzkum, který zjišťuje, jestli lidé v dané zemi značky znají, jak je vnímajía zda k nim cítí sympatie. Postup do užších kol se posuzuje podle odborných kritérií, která musí společnosti splňovat. Vítěze vybírá komise složená z nezávislých odborníků v oblasti managementu a marketingu.

„Těší nás, že lidé v České republice vnímají naši značku pozitivně. Pro nás ztělesňuje především hodnoty jako jeférovost,důvěra či otevřený přístup. Ocenění Superbrands vnímáme jako závazek směrem

k stávajícím i potenciálním zákazníkům,“ říká Lucie Laňková, ředitelka odboru komunikace Skanska a. s.

Skanska Reality získala titul Superbrands v kategorii B2C již podruhé, vloni byla dokonce jediným developerem oceněným na českém trhu. „Domnívám se, že je důležité chápat, že značka není jen logo, ale komplex hodnot, na kterých musí být postaven celý business a také to, že žádoucího vnímání značky je možné dosáhnout jedině tím, že společnost „walk the talk", dělá to, co říká, tedy svou každodenní činností naplňuje dané sliby," vysvětluje výkonný ředitel Skanska Reality Mikael Matts.