Skanska v České Republice
c

Skanska odmítá způsob komunikace a výši reklamačních nároků ze strany ŘSD

Tisková zpráva 24.03.2011 11:29 CET
spolecnost Skanska a. s. poskytla médiím komentár ke všem reklamacím, které v uplynulých deseti dnech velmi neobvyklým zpusobem uplatnuje RSD. Z rozboru jednotlivých prípadu vyplývá, že Skanska neporušuje smluvní podmínky a chová se v souladu se zásadami korektního jednání s klienty. Pokud se vyskytly závady, Skanska poctive zkoumá jejich príciny a bere na sebe odpovednost tam, kde ji skutecne nese. Rozsah závad v žádném prípade nedosahuje stamilionových, ci dokonce miliardových cástek, které v minulých dnech uvádeli ministr dopravy Vít Bárta a RSD.
Ilustracní foto

„Nikdy jsme netvrdili, že pracujeme bez chyb. Stavíme často ve složitých

terénech a jsme jenom lidé. Ale když uděláme chybu, umíme ji nejen

přiznat, ale taky včas odstranit opravou na své vlastní náklady nebo

svým klientům kompenzovat podle konkrétních smluvních podmínek“,

zdůrazňuje generální ředitel Skanska a. s. Dan Ťok. „Do dneška jsme

nenašli vysvětlení, proč se ministr dopravy a vedení ŘSD pustili právě do

nás a jen do nás, proč s námi komunikují ultimativním způsobem přes

média, proč zveřejňují nepravdivé informace. Připadáme si teď jako terč na

pouťové střelnici“.

Genezi všech problémů, kvůli kterým ŘSD v minulých dnech dokonce

rozmístila v síti českých silnic a dálnic tabule s nápisem Tady stavěla

Skanska, lze přitom jednoduše zmapovat od začátku do konce. Skanska

může doložit, že o nich s klientem vedla řádný dialog a že je řeší podle

smluvních podmínek standardním způsobem.

Skanska trvá na tom, že tabule mají být odstraněny a žádá svého klienta, aby se vrátil ke standardnímu způsobu komunikace.