Skanska v České Republice
c

Skanska Reality získala Superbrands Award

Tisková zpráva 24.07.2013 11:00 CET

Skanska Reality získala jako jediný developer ocenění Superbrands Award 2013, udělované nejlepším společnostem v České republice.
Cenu,  která celosvětově vyzdvihuje nejlepší národní značky, propůjčuje komise Brand Council – ta byla pro tento rok v České republice složená ze 14 nezávislých odborníků. Značky jsou nominovány výhradně na základě odborných kriterií, přičemž společnosti o toto uznání nemohou zažádat.

„Na ocenění Superbrands Award jsme patřičně hrdí," řekl Mikael Matts, výkonný ředitel divize Skanska Reality. „Domnívám se, že je důležité chápat, že značka není jen logo, ale komplex hodnot, na kterých musí být postaven celý business a také to, že žádoucího vnímání značky je možné dosáhnout jedině tím, že společnost „walk the talk”, dělá to, co říká, tedy svou každodenní činností naplňuje dané sliby." doplnil závěrem.

Skanska Reality, švédký developer se zeleným srdcem
Za 16 let na místním trhu Skanska Reality vybudovala již 6 600 nových domovů. Ve všech rodinných a bytových domech, které dokončila, žije přibližně stejně lidí jako ve městě Jičín, tedy cca 16 000.  V Čechách patří dlouhodobě mezi leadry trhu. Na základě znalostí svých zákazníků efektivně vyvíjí a staví moderní domovy a sousedství pro lidi, kteří plánují svou budoucnost a hledají bezpečnou volbu. Jako jeden z prvních velkých developerů začala nabízet nemovitosti v pasivním a nízkoenergetickém standardu.
Díky znalosti životního stylu a potřeb klientů jim dokáže Skanska nabídnout relevantní řešení, z nichž některá jsou jedinečná – například místnost se sprchou na kola, kočárky a psy v přízemí některých domů nebo hnízda pro ohroženého Rorýse obecného v atice modřanského domu U cukrovaru.

 

Mezinárodní program Superbrands
Tento program byl před více než 15 lety zaveden ve Velké Británii marketingovými a komunikačními odborníky. Stanovili si dva cíle: uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a učili. Od té doby se tento program stal populárním na celém světě a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. Komise Brand Council má klíčovou roli a odpovědnost v každé zemi, která se programu účastní. Organizátoři soutěže proto vybírají pro tuto roli jen vysoce uznávané odborníky, a to na základě rozsáhlého výběrového procesu.