Skanska spustila redesignované webové stránky s nabídkou nového bydlení. Design je nyní responzivní, optimalizovaný i pro mobilní zařízení.
Praha (3. srpna 2015) – V pondělí 13. července 2015 spustila developerská část skupiny Skanska redesignované webové stránky skanska.cz/reality, jejichž hlavní předností je responzivní design, což znamená, že jsou optimalizované tak, aby se korektně zobrazily i na mobilním telefonu, tabletu či netbooku. Nové stránky byly vyvinuty Skandinávskými rezidenčními jednotkami Skanska, a jsou postavené na customizovaném EPIServer CMS. Pod designem je podepsaná švédská digitální komunikační agentura Ottoboni.
„Hlavním důvodem pro redesign webu byl rychlý nárůst počtu mobilních zařízení a potřeba flexibilní platformy, která umožňuje průběžný vývoj webu. Web je klíčový brand touch point a uživatelská zkušenost tomu musí odpovídat,“ řekl Ondřej Svatoň, vedoucí oddělení Marketingu a komunikace společnosti Skanska Reality.
Hlavními novinkami jsou implementované Googlemaps, které poskytují živý mapový podklad s kompletní občanskou vybaveností v blízkém okolí nabízených projektů. Dále přehledná časová osa projektu s důležitými milníky, díky nimž mají zájemci o nový byt i stávající majitelé rozestavěné nemovitosti možnost vidět, v jaké fázi se výstavba jejich budoucího domova nachází.
Na rozdíl od předchozí verze je nová podoba webu více imageová, přibyla zde lifestylová sekce „Inspirace“, do níž budou pravidelně přidávány příspěvky týkající se vybavení bytu, rady související s bezpečným používáním nového domova, ale také rozhovory s lidmi ze Skanska nebo recepty. Předností webu je možnost upravit prezentaci jednotlivých projektů tak, aby lépe odpovídala potřebám dané cílové skupiny.
„Do budoucna plánujeme přidat tzv. sluneční studii, která na animaci ukáže, jak bude do bytu svítit během dne sluníčko a tzv. vizuální navigaci, díky které snadno a rychle zjistíte, kde v domě je Vámi vybraný byt situován“, doplnil Ondřej Svatoň.“ Uvažujeme také o spuštění online chatu, který by umožnil makléřům pomoct návštěvníkům stránek s orientací na webu nebo zodpovědět případné dotazy,“ sdělil závěrem.