Skanska v České Republice
c

Průjezd uzlem Plzeň ve směru III. TŽK

Další informace

Hlavními stavebními objekty byly rekonstrukce železničních mostů přes řeku Radbuzu, přes Vejprnický potok a přes ulice Prokopova a Vejprnická. Součástí stavby byla i komplexní rekonstrukce podchodů žst. Plzeň hl. n., které byly prodlouženy do ulic Šumavská a Železniční. Dále stavba obsahovala především kolejové úpravy, výstavbu a rekonstrukci nástupišť ve stávající žst. Plzeň Jižní předměstí, včetně bezbariérových přístupů. Provedeny byly úpravy sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, pokládka nové kabelizace, výstavba kabelovodu, trakčního vedení, protihlukových opatření a modernizace informačního systému pro cestující apod.

Hlavní přínosy stavby:

  • Zvýšení komfortu cestování (bezbariérové přístupy na nástupiště)
  • Posílení bezpečnosti železničního provozu
  • Snížení hlukové zátěže pro občany a návštěvníky města
  • Prodloužení podchodu v železniční stanici Plzeň hlavní nádraží do ulic Šumavská a Železniční
  • Nová nástupiště v železniční stanici Plzeň Jižní předměstí

Nalezeno

loading