Nacházíte se zde

Skanska in Czech Republic

Na těchto stránkách najdete informace o působení společnosti Skanska v České republice.

Tyto stránky jsou také dostupné v

Zavřít

Helpdesk (centrální dispečink)

Pro zajištění činností spojených se správou objektů má naše společnost vybudován nepřetržitý „Centrální dispečink“, který disponuje procesním AFM softwarem, telefonním číslem, a e-mailovou adresou pro hlášení poruch a předávání požadavků.

Využití centrálního dispečinku usnadňuje klientům správu objektu a zefektivňuje řízení procesů. Umožňuje analyzovat, třídit a vyhodnocovat stav činností spojených se správou objektu dle přání klienta. Napojení centrálního dispečinku a bezplatná telefonní linka rovněž umožní klientovi řešit situace, kdy v objektu není přítomen manažer objektu (noční směny, víkendy). Připojení objektu na centrální dispečink umožňuje okamžitý přehled o všech činnostech ukončených, aktivních i plánovaných. 

  • Okamžité řešení krizové a havarijní situace
  • Zpracování ekonomických výstupů
  • Nepřetržitá havarijní služba
  • Obsluha 24 hodin denně

Zelená linka: 267 095 615
mobil: 737 256 178
email: dispeci...@skanska.cz