Nacházíte se zde

Skanska in Czech Republic

Na těchto stránkách najdete informace o působení společnosti Skanska v České republice.

Tyto stránky jsou také dostupné v

Zavřít

Tisková zpráva
16.9.2016 9:42 CET

Výtěžek z prodeje knížky napsané vítězi soutěže Bambini litera půjde nadaci Eda, pomáhající dětem se zrakovým postižením

Skanska Reality, developerská část skupiny Skanska, úspěšně zakončila letošní první ročník literární soutěže pro děti od 6 do 12 let, nazvané Bambini litera.

V sobotu 10. září 2016 se v zahradě karlínské budovy Corso Court, v níž se nachází sídlo stavební skandinávské společnosti, uskutečnil slavnostní křest a autogramiáda První knížky pohádek od dětí pro děti, která obsahuje dvacet nejlepších soutěžních příběhů. Ty vybrala odborná porota v čele se známou spisovatelkou Sandrou Vebrovou, která byla na sobotní akci přítomna a spolu s Naďou Ptáčkovou, generální ředitelkou Skanska Reality, zde knihu pokřtila.

knizka

„Účast v soutěži Bambini litera předčila naše očekávání. V průběhu pouhých dvou měsíců nám od dětí přišlo celkem 336 pohádek. Malým spisovatelům nechyběla fantazie, proto bylo poměrně náročné vybrat z uvedeného počtu dvacet vítězných pohádek,“ řekla Naďa Ptáčková, generální ředitelka Skanska Reality.

První knížka pohádek od dětí pro děti vyšla v limitované edici 2 000 ks a výtěžek z jejího prodeje poputuje na charitativní účely – konkrétně nadačnímu fondu Eda, který je oporou rodinám, v nichž se narodily děti se zrakovým či jiným postižením. Knihu je možné zakoupit na stránkách www.skanska.cz/reality za prodejní cenu 199 Kč včetně DPH.

„Soutěží Bambini litera jsme s kolegyní Veronikou Vanišovou od března doslova žily. Pročítaly jsme se stovkami dopisů, s vybranými dětmi jsme navštívily tiskárnu, kde se knížka tiskla, vymýšlely jsme zábavný event pro vítězné spisovatele a jejich rodiče. Těší nás obrovský zájem i po skončení, neboť nám doposud chodí od dětí a jejich rodičů děkovné dopisy, které v nejbližší době zveřejníme na našich webových stránkách,“ doplnila Renata Vildomcová, vedoucí oddělení Marketingu a komunikace.